לקוחות יקרים,
הבנק עושה את מירב המאמצים על מנת להמשיך ולספק לכם את השירותים הנדרשים,בהתאם להנחיות משרד הבריאות, באפשרותכם לבצע פעולות ולקבל מידע אודות חשבונכם במגוון ערוצים:
-
האפליקציה הבנקאית --ניהול חשבון
-
אפליקציית בקשות ליהב באמצעותה ניתן להעביר לבנק בקשות בכתב
-
אפליקציית שוק ההון
-
אתר האינטרנט www.bank-yahav.co.il
-
מוקד יהב ישיר בטלפון 2616*
כל סניפי הבנק (למעט סניף הר הצופים) ייפתחו בשעות הפעילות הקבועות.
הודעה ללקוחות סניף הר הצופים - עובדי סניף הר הצופים יתנו מענה בסניף 497 (פסגת זאב) בשד' משה דיין 106 בירושלים בשעות קבלת הקהל של סניף 497.
ניתן לקבל שירות בכל אחד מסניפי הבנק בתיאום פגישה מראש באתר או במוקד 2617*
הגעה לסניף תתאפשר בתיאום פגישה מראש באתר ובמוקד 2617*
על מנת למנוע המתנה בתור ולשמור על בריאות כולנו, החל מיום שני 01/06/2020 הגעה לסניף תתאפשר בתיאום פגישה מראש בלבד באמצעות אתר הבנק או המוקד הטלפוני 2617* כולל תזכורת בהודעת SMS ביום הפגישה.
לתשומת לבכם, ללקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון ומקרים חריגים יינתנו שירותים גם ללא תיאום פגישה מראש.